آموزش زبان انگلیسی

ساخت وبلاگ

آموزش رایتینگ آیلتس

رایتینگ را به تفکیک آیلتس جنرال و آکادمیک آموزش در این بخش آموزش می دهیم و هر دو انواع رایتینگ در هر نوع آیلتس جنرال و آکادمیک مورد بررسی و آموزش قرار داده ایم.تقویت رایتینگ آیلتس و راه های بهتر کردن و بهبود بخشید و نحوه آن، همچنین مهم ترین نکات در بخش Writing آیلتس را در قالب مقالات برای شما در این بخش اماده کرده ایم.موضوع رایتینگ IELTS را می توانید در این بخش بیابید و نحوه وراه های پاسخ گویی و مواجه با انواع سوالات رایتینگ در این بخش به شما اموزش داده می شود.علاوه بر آن انواع سوالات رایتینگ جنرال و آکادمیک را بررسی میکنیم و بهترین نکات در پاسخ گویی به هر یک از انواع سوال را به شما آموزش می دهیم.شما می توانید با نکات آموزشی در این بخش نمره دلخواه خود را دریافت کنید هرچند در یافت نمره 7+ به گفته برخی دشوار است اما به طور قطع با مطالعه این بخش می توانید خود را برای کسب نمره دلخواه اماده کنید.

شاید برای بیشتر داوطلبان بخش آموزش رایتینگ آیلتس دشوار تر از دیگر بخش ها به نظر برسد. اما با کمی تمرین می توانید نمره قابل قبولی و مد نظر خود را در این بخش کسب نمایید.

برای آمادگی آزمون آیلتس به خصوص بخش رایتینگ آن باید ابتدا مهارت های خود را بالا ببرید و سپس روی سوالات تمرین کنید.

دقت داشته باشید که بدون شک داوطلبان آزمون تمام مهارت های قبل مثل ریدینگ آیلتس و لیسنینگ آیلتس و اسپیکینگ آیلتس را خواسته یا نا خواسته تمرین می کنند اما رایتینگ مهارتی است که ان طور که باید و شاید به آن نمی پردازید و از ان غافل می شود.

نوشتن ۱۰ و یا ۵۰ نمونه رایتینگ قطعا برای دریافت نمره قابل قبول کافی نیست و باید هزاران نمونه را نوشته و از همه آن ها نکاتی بیاموزید و نگارش خود را بهتر و بهتر کنید. بنابر این اگر نمره رایتینگ عموم افراد کم است معنایش این است که آن طور که باید شاید روی این مهارت زمان گذاشته نشده.

چرا در رایتینگ آیلتس نمره خوبی نمی گیریم؟
اگر از حواشی و شکایت های مختلف پیرامون نمره دهی بگذریم که واقعا این بخش دست داوطلب نیست، این سوال یک جواب بیشتر ندارد آن هم تمرین کردم و تصحیح اشتباهات است.

شاید به کرات اتفاق افتاده باشد که با خود بگویید شخصی که اسپیکینگ ۹ گرفته رایتینگش ۶ شده است پس رایتینگ یا سخت است یا نمره نمی دهند.

افرادی بودند که ریدینگ و یا لیسنینگ آیلتس را ۸ یا ۹ گرفته اند رایتینگ را ۶ شده اند.

آموزش زبان انگلیسی...
ما را در سایت آموزش زبان انگلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمد آقا translationprovider بازدید : 220 تاريخ : شنبه 27 مهر 1398 ساعت: 23:32

تقویت Reading ریدینگ به تنهایی خیلی معنا ندارد و در کنار تقویت مهارت ها و موارد دیگر معنا پیدا می کند. در آموزش General English ریدینگ جایگاه مهم و حیاتی دارد.منابع بسیار متنوع و خوبی وجود دارد که شما می توانید از آنها را برای بهبود مهارت Reading جنرال استفاده کنید.یکی دیگر از فواید خواندن آن است که کلمات بسیار متنوعی رادر متن می آموزید.همچنین در این بخش به آموزش ریدینگ خواهیم پرداخت و بهترین کتاب برای تقویت Reading را برای دانلود معرفی خواهیم کرد که می توانید  PDF آن ها را در همین بخش بیابید.متن هایی وجود دارند نوشته شده توسط تیم تحریریه خودمان هستند که خواندن آنها را به شدت به شما پیش نهاد  می کنم.هم چنین ترجمه متون را برای سطوح پایین تر قرار می دهیم تا مشکلی در فهم ان ها نداشته باشید.علاوه بر این تمرین های بسیار خوب و سوالاتی هم هستند که سطح فهم شما را مسنجد و می توانید به خوبی شاهد پیشرفت خود باشید.

 

اولین کاری که برای تقویت ریدینگ باید انجام شود تهیه تعداد خوب داستان، متن و روزنامه یا هر چیزی که قابل خواندن باشد حتی می توانید مقالات مختلف و یا کتاب های رشته تحصیلی زبان اصلی را انتخاب کنید.

نکته: از انتخاب متون بسیار دشوار پرهیز کنید چرا که شما را زده می کند.

اگر سطح زبانی شما مبتدی هست یعنی اگر زبان آموز Starter-Elementary  هستید بهترین منبع ریدینگ همان کتاب های درسی زبانتان است که در موسسه کار می کنید. بهترین منبع دیگر کتاب داستان های ساده شده هستند.

آموزش زبان انگلیسی...
ما را در سایت آموزش زبان انگلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمد آقا translationprovider بازدید : 271 تاريخ : شنبه 27 مهر 1398 ساعت: 23:21